24 Aralık 2017 Pazar

Brandman Universitesi

Brandman University, yetişkinler için eğitim olanakları sağlayan, kâr amacı gütmeyen, bölgesel olarak akredite edilmiş özel bir kuruluştur. 1958'de Brandman, Chapman Üniversitesi tarafından Orange, California'da kuruldu ve 1861'de kuruldu. Daha önce Chapman Üniversitesi Koleji olarak adlandırılan Brandman ilk amacı, eski Deniz Piyadeleri Hava İstasyonu El Toro'ya Irvine, CA'da eğitim vermekti. Kaliforniya ve Washington'da ve sanal sanal kampüste 25'den fazla kampüs var.
Üniversite, iş, sanat ve bilim, sağlık ve eğitim alanlarında 50'den fazla derece, sertifika, kimlik bilgileri ve mesleki programı sunmaktadır.

Üniversite beş okul vasıtasıyla lisans programları sunmaktadır:

• Hemşirelik ve Sağlık Yüksekokulu Meslek Yüksek Okulu
• Eğitim Fakültesi
• İşletme Fakültesi ve Mesleki Çalışmalar
• Fen Edebiyat Fakültesi
• Genişletilmiş Eğitim Okulu

Brandman, Chapman Üniversite Sistemi içinde tamamen akredite olmuş ayrı bir üniversitedir. Gary Brahm, Brandman Üniversitesi Şansölyesi olarak atandı. Chapman Üniversitesi'nde 14 yıl boyunca Genel Müdür Yardımcısı ve CFO olarak görev yaptı.

Brandman Üniversitesi akredite edilmiş bir kuruluştur ve son zamanlarda askeri öğrenciler ve yetişkinler gibi daha geniş bir öğrenci nüfusuna ve çeşitliliğe hizmet etmek için genişlemiştir. Brandman, 53'den fazla akredite lisans ve lisansüstü derecesi, öğretme inançları ve çevrimiçi ve kampüste sunulan uzun süreli eğitim programları sunmaktadır.

Üniversite, bazı okullarda iken derece programları sunmaktadır: S. Paul Musco Hemşirelik Yüksekokulu ve Sağlık Meslekleri ile bağlantılı Marybelle; Okul eğitimine dahil olma; Okulla ilgili okul ve mesleki çalışmalar; Okul Sanat ve Bilim içerir; eski okulla ilişkili olanlar hariç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder