18 Kasım 2017 Cumartesi

Trento Üniversitesi

1962'de İtalya'nın Trento kentinde kurulan Trento Üniversitesi, genç ve dinamik bir üniversite olup 16.000 öğrenciye sahiptir ve Università degli Studi di Trento (Trento Üniversitesi) tarafından yönetilen yaklaşık 1.200 fakülte ve idari kadroya sahiptir. Araştırma, öğretim ve uluslararasılaşmanın kalitesi, Trento Üniversitesi'ni diğer üniversitelerden ayıran ana özelliklerden biridir. Öğretim, ulusal ve uluslararası alanlarda seçkin alanlarla farklı alanlarda yüksek kaliteli bilimsel araştırmalarla desteklenmektedir.


Entegre Biyoloji Merkezi Zihin / Beyin Bilimleri Merkezi (CIMeC), Biyomedikal Teknolojileri
Merkezi (BIOtech) ve Trento Üniversitesi Microsoft Araştırma Merkezi. Trento Üniversitesi, Times Higher Education 2013 - 2014 tarafından Thomson Reuters tarafından kabul edilen 15 İtalyan üniversitesinden biridir.

Trento Üniversitesi Bölümleri
Muhasebe ve Hukuk
Kültürel Miras
Ekonomi ve Yönetim
Felsefe
İş idaresi
Bilgisayar Bilimi
İnşaat mühendisliği
Bilgi ve İletişim Mühendisliği
Bilgi ve İş Organizasyonu Mühendisliği
Çevre ve Arazi Mühendisliği
Endüstri Mühendisliği
Arayüzler ve İletişim Teknolojileri
Modern Diller
matematik
Bilişsel Psikolojinin Bilim ve Teknolojisi
Biyomoleküler Bilim ve Teknoloji
Sosyal iş
sosyoloji
Uluslararası öğrenciler
Tarih, Filoloji ve Edebiyat Araştırması
Çevresel ve İşyeri Önleme
Bağcılık ve Oenoloji
Mesleki Eğitim
Entegre eğitim departmanları:

Lawler
Mühendislik / Mimari Yaratma
Lisansüstü Programlar
Sanat
Hücresel ve Moleküler Biyoteknoloji (İngilizce)
Bilişsel Bilimler (İngilizce)
MEC - Ekonomi (İngilizce)
Hukuk ve İş
Avrupa ve Uluslararası Çalışmalar (İngilizce)
Filoloji ve Edebiyat Eleştirmenleri
Felsefe ve Modernlik Dilleri
maliye
Fizik (İngilizce)
Kuruluşları ve Bölgesel Ağları Yönetme
Bilgisayar Bilimleri (İngilizce)
İnşaat mühendisliği
Çevre ve Arazi Mühendisliği
Enerji Mühendisliği (İngilizce)
Mekatronik Mühendisliği (İngilizce)
Bilgi ve İletişim Mühendisliği (İngilizce)
İnovasyon Yönetimi (İngilizce)
İnsan - Bilgisayar Etkileşimi (İngilizce)
Uluslararası Yönetim (İngilizce)
Uluslararası Güvenlik Araştırmaları (İngilizce)
Avrupa Edebiyatı Edebiyatı, Tercüme ve Edebi Eleştiri
yönetim
Yönetim - Ticari Araştırmalar Avrupa Yüksek Mühendisi (İngilizce)
Sürdürülebilirlik Yönetimi ve Turizm
Matematik (İngilizce)
Malzeme ve Üretim Mühendisliği (İngilizce)
Dil Uyumu, Turizm ve Kültürler
Sosyal Hizmetlerin Metodolojisi, Organizasyonu ve Değerlendirilmesi
müzikbilim
Pshychology
Nicel ve Hesaplamalı Biyoloji (İngilizce)
Kuvaterner, Prehistorik ve Arkeoloji
Bilim Tarihi
Sosyoloji ve Sosyal Araştırmalar (İngilizce)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder