19 Kasım 2017 Pazar

Paderborn Üniversitesi

Paderborn Üniversitesi, 1972'de Kuzey Ren Vestfalya'da (Kuzey Ren Vestfalya) kurulmuş bir üniversitedir. Paderborn Üniversitesi aynı zamanda bir kampüs üniversitesidir. Üniversitede toplam 247 profesör olmakla birlikte, çeşitli bölümlerde 2300 çalışan çalışmaktadır. Paderborn Üniversitesi'nde çeşitli lisans ve yüksek lisans programlarında toplam 20.000 öğrenci eğitim alıyor. Bu öğrencilerin yaklaşık% 20'si uluslararası öğrencilerdir. Paderborn Üniversitesi'nde Bilgisayar Bilimleri, Ekonomi, Mühendislik ve Matematik programları ön planda



Paderborn Üniversitesi
Alman Dilbilim (BA)
Almanca edebiyatı (BA)
Alman Edebiyatı (Yüksek Lisans)
Almanca (öğretmen - lisans)
Almanca (öğretmen - lisans)
Avrupa Çalışmaları (BA)
Bilgisayar Bilimleri (Lisans)
Bilgisayar bilimi (Master)
Bilgisayar bilimi (öğretmen - lisans)
Bilgisayar Bilimi (MSc)
Dil eğitimi (öğretim)
Dilbilim (Lisans)
Dilbilim (Yüksek Lisans)
Doğal ve sosyal bilimler (öğretim - Lisans)
Eğitim (Lisans)
Ekonomi (Lisans)
Elektrik Mühendisliği (BS)
Elektrik Mühendisliği (Yüksek Lisans)
Elektrik Mühendisliği (Öğretim - Lisans)
Elektrik Mühendisliği (Yüksek Lisans)
Elektrik mühendisliği alanında uzmanlaşmış bilgisayar mühendisliği (BSc)
Elektrik Mühendisliğinde Uzmanlık (Endüstri Mühendisliği)
Elektrik Sistemleri Mühendisliği (MSc)
Ev Ekonomisi (öğretim - Lisans)
Felsefe (BA)
Fizik (Lisans)
Fizik (Yüksek Lisans)
Fransızca (öğretmen - lisans)
Gıda Teknolojisi (Bachelor of Teaching)
Gıda ve Ev Ekonomisi (BA)
Uluslararası İşletme Araştırmaları (BA)
Uluslararası İşletme Araştırmaları (Yüksek Lisans)
Ekonomi (Lisans)
İngiliz Edebiyatı ve Kültürü (BA)
İngiliz ve Amerikan Çalışmaları (Yüksek Lisans)
İngilizce (Öğretim - Lisans)
İspanyolca (öğretmen - lisans)
İşletme bilgisayar bilimleri (BSc)
Iş bilgisayarı bilimi (MSc)
İşletme Eğitimi (Lisans)
İşletme (MBA)
Karşılaştırmalı Dinler, İlahiyat (BA)
Karşılaştırmalı Edebiyat ve Kültürel Çalışmalar (MA)
Katolik Din Eğitimi (Öğretim)
Katolik dini doktrini (BA)
Katolik din eğitimi (öğretim - BA)
Kimya (Lisans)
Kimya (öğretim - Lisans)
Kimya Mühendisliği (Lisans)
Kimya Mühendisliği (Lisans)
Makine Mühendisliği (Lisans)
Makine Mühendisliği (Yüksek Lisans)
Makine mühendisliği alanında uzmanlaşmış Bachelor of Computer Science
Makine Mühendisliği Bölümü (Endüstri Mühendisliği Bölümü)
Matematik (Lisans)
Matematik (Öğretim - Lisans)
Matematik okur yazarlık (öğretim)
Medya Çalışmaları (Lisans)
Medya Çalışmaları (Yüksek Lisans)
Mesleki Eğitim Makine Mühendisliği (Lisans)
Mesleki Eğitim ve Öğretim Elektrik Mühendisliği (Lisans)
Moda tekstil tasarımı (BA)
Müzik (Öğretim - Lisans)
Müzikoloji (Lisans)
Müzikoloji (Yüksek Lisans)
Pedagoji (Lisans)
Popüler Müzik ve Medya (BA)
Popüler Müzik ve Medya (Master)
Protestan din eğitimi (BA)
Romence / Fransızca (Lisans)
Romence / İspanyolca (Lisans)
Sanat (Öğretim)
Sanat ve sanat eğitimi (BA)
Spor (öğretmen - lisans)
Spor Bilimleri, Uygulamalı (Lisans)
Spor ve Sağlık (Yüksek Lisans)
Tarih (Lisans)
Tarih (Öğretim- Lisans)
Tarih (Yüksek Lisans)
Tekstil Tasarımı (Lisans)
Uluslararası İktisat ve İşletme (Yüksek Lisans)
Uygulamalı Felsefe (BA),
Uygulamalı matematik
Uygulamalı Mekatronik (Yüksek Lisans)
Yönetim Bilgi Sistemleri (BS)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder