21 Kasım 2017 Salı

Dicle Üniversitesi

FAKÜLTE TANITIM

Dicle Üniversitesi Hukuk Fakültesi 1982 yılında kurulmuş ve 1982-1983 öğretim yılında eğitim faaliyetlerine başlamıştır. Özel Hukuk ve Kamu Hukuku dersleri fakülte bünyesinde verilir.

Akademik kadromuzda 43 akademisyen, 3 profesör, 7 doçent, 11 yardımcı doçent ve 22 araştırma görevlisi bulunmaktadır. Ayrıca 12 idari personel tarafından hizmet verilmektedir. 2015-2016 öğretim yılı itibarıyla 1012 öğrenci fakültemizde eğitim görüyor. Örgün eğitimde 25 öğrenciden oluşan bir

öğretim elemanı var.

Atatürk ilke ve inançlarına dayalı zorunlu, katılımcı, liberter bir eğitim kurumuyuz. 1990'dan beri çalışıyoruz ve Üniversite Kampüsünde yerleşmeye devam ediyoruz. Kampüs kurulumu çağdaş ve depresif mimari, altyapı ve teknik donanıma sahip modern bir akademik çevre sağlar. Öğrencilerimizin tesislerimizi kullanabileceği bir bilgisayar laboratuarı ve bir kütüphane var. Uluslararası ve Yurtiçi Öğrenci Değişim Programları YARDIMLI PROGRAMLAR.

Birinci sömestr 2 kredi, ikinci dönem, üçüncü dönem ve dördüncü dönem zorunludur, yabancı dil dersleri seçmeli olarak uygulanır.

21. yüzyılda, nitelikli ve eğitimli kadrosu ile Türkiye'nin gelişimine ve tanıtımına giderek daha fazla çalışıyoruz. Gençlerin mutluluğunu kampüste paylaşmak ve okulumuzu ziyaret etmek istiyoruz.

VİZYONUMUZ

Modern standartlara, eğitim ve öğretim kavramlarına, prestijli ve yerleşik hukuk fakülteleri arasındaki farklılıklara, eğitim ve öğretim alanlarına, ulusal ve uluslararası alanda ileri ve aktif pozisyonlara uygun lisans ve lisansüstü eğitim ve öğretim

GÖREVİMİZ

Ülkemizde toplumsal refah, barış ve barış, çağdaş ve bilimsel anlayış eğitimi, bilim ve akademik çalışmalara katılabilmek için evrensel yasal değerler yaygın bir hal almaktadır.

Çağdaş ve evrensel hukuk bilgisine erişmek ve kullanabilmek, hukukun temel kavramlarını ve kurallarını çözememiş avukatların toplumsal sorunlarının çözümüne katkıda bulunmak;

Bu çerçevede gerekli olan çağdaş standartlara göre şartları belirlemeye çalışmak

Disiplinlerarası ilişkiler, bireyleri bilimsel bir yaklaşım geliştirmeye, yenilikleri takip etmeye, yenilikler geliştirmeye, ulusal ve uluslararası ilişkileri, bilgi ve teknolojiyi kullanmaya, yetenekli olmaya, eleştirel düşünmeye, profesyonele saygı duyuyor ve yerine getirmeyi öğretiyor. ve ulusal ve uluslararası ilişkiler platformları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder