15 Ekim 2017 Pazar

Makedonya Fon Üniversitesi

MAKEDONYA FON ÜNİVERSİTESİ
İngilizce eğitimi
2002 yılında kurulan FON, ülkedeki ilk özel üniversitedir. Balkanlar'daki en büyük kolejlerden biri, sıfatı ile. Karmaşık bir kurum olarak, modern araçları ve eğitim yollarını kullanarak yurtiçinden ve yurtdışından en kaliteli profesyonel kadroya sahip olmanın sağlam temelini oluşturmaktadır.
Hava taşımacılığı: Bakü havalimanından yapılmış olup İstanbul, Paris, Moskova, Taşkent, Astana,
Bişkek ve Pekin gibi dünyanın diğer bölgeleriyle bağlantılıdır.
Türkiye uçakla ya da karayolu ile nakledilebilir. Türkiye'den Bakü'ye giden otobüsler var ve mesafeden daha az para var.
Her genç kişi istediği akademik unvanı nerede alacağını ve başarılı bir kariyer için gerekli bilgi ve beceriyi edinip edinmeyeceğini sorar. Yüksek öğrenimdeki son eğilimleri izleyerek, FON
Üniversitesi başlamak için mükemmel bir yerdir.
Cirili Method Üniversitesi'nde 50.000'den fazla yerli ve yabancı öğrenci var. Türkiye de dahil olmak üzere, dünya çapında, MAVİ DIPLOMA'ya verilen isim. Kiril Metodolojisi Üniversitesi, Makedonya'da saygın bir devlet üniversitesidir ve eğitim müfredatına uyan eğitim sistemi ile eğitim ve bilim alanlarında uzman kadro kadrosuna sahiptir. Makedonya'da yaklaşık 3.000 saygın eğitim ve öğretim kadrosu ve akademik personeli ile eğitim hizmetleri vermektedir.
Fakülte seçimi, insan hayatında en önemli kararlardan biridir. FON Üniversitesi her hedef adına çalışıyor. Amacımız, öğrencilerin değer ve niteliklerini, standart akademik eğitim ve bilgiyi oluşturmak ve öğrencinin kısa bir süre içinde iş hayatına ve topluma kararlılıkla katkıda bulunmasını sağlamaktır.
Yıllardır çalışıyoruz. Akademik bağlılık ve öğretim sürecine aktif katılım entelektüel gelişiminizde yardımcı olacaktır. FON Üniversitesi size seçtiğiniz kariyerinde başarılı olmanın tüm yollarını ve kaynaklarını sunacaktır. akreditasyon sürecindeki fakülteler. Bologna süreci prensibine ve Avrupa kredi aktarım sisteminin uygulanmasına göre çalışır.

FON şu anlama gelir:
Benzersiz ve uygulanmış kaynaklar ve öğrenme araçları ile yüksek kaliteli eğitim Kültür Merkezi;
Öğrenme, sosyalleşmenin yatay ve dikey geçişini teşvik eden bir üniversite olarak Makedonya için bir ilktir;
Profesör, asistan ve öğrenci arasında açık işbirliği;
Geleneksel, küçük grup öğretimi; ders aktiviteleri; danışma yöntemi;
İdari hizmet, öğrencinin sorumluluklarını koordine etmek için kaliteli eğitim;
Özel eğitim alan özel projeler;
Kalite ve en yeni metodolojik öğretim eğilimleri

Eğitim dili İngilizce olarak verilmektedir.

Bütün bina kablosuz internet ağı ile kaplıdır.

Modern tiyatro, Sınıflar, Okuma yerleri; Kütüphane

Doğru üniversiteyi seçin! FON en iyi seçenektir.
_________________________________________________________________________________

Fon Üniversitesi Bölümleri: Tüm Bölümler Ücreti: 2000 Euro

Mimarlık - (İngilizce)

Dedektif ve Güvenlik - (İngilizce)

Ekonomi - (İngilizce)

Finans ve Bankacılık Müdürü - (İngilizce)

İşletme Yönetimi - (İngilizce)

Kanun - (İngilizce)

İş Hukuku - (İngilizce)

Uluslararası Hukuk ve AB - (İngilizce)

Sigorta - (İngilizce)

Pazarlama - (İngilizce)

Turizm - (İngilizce)

Yazılım Mühendisliği - (İngilizce)

Bilgisayar Mühendisliği - (İngilizce)

Grafik Tasarım - (İngilizce)

Multimedya - (İngilizce)

İngiliz Dili ve Edebiyatı - (İngilizce)

İngilizce Tercüme - (İngilizce)

İspanyol

Türk dili ve edebiyatı

Uluslararası Ticaret - (İngilizce)

Spor Yönetimi - (İngilizce)

İş ingilizcesi)

Moda Tasarımı - (İngilizce)

Bilgi Teknolojileri - (İngilizce)

Siyaset ve Diplomasi - (İngilizce)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder