15 Ekim 2017 Pazar

Kliment Ohridski Üniversitesi-Manastır Üniversitesi

Kliment Ohridski Üniversitesi-Manastır Üniversitesi

40'tan fazla lisans eğitim programı, 30'tan fazla lisansüstü eğitim alan devlet tarafından yürütülen üniversiteler, bilimsel araştırma birimleri ve köklü bir kütüphane ve öğrenci yurdu bulunmaktadır.
Ana kampus Bitola'da, ancak Monastir, Pirlepe, Ohri, Üsküp, Veles ve Kicevo'da kampüsler var. Yaklaşık 16.000 öğrenci var. Kısacası UKLO Bitola Üniversitesi olarak bilinen öğretim seçimi, insan
hayatındaki en önemli kararlardan biridir. FON Üniversitesi her hedef adına çalışıyor. Amacımız, öğrencilere akademik eğitim ve bilgi standartlarının yanı sıra öğrenci değer ve niteliklerinin oluşturulmasını sağlamaktır.

Klement Ohridski, Avrupa'da bir bölgesel üniversiteye ve ikili anlaşmalarla yerel bir devlet üniversitesinden geldi. Makedonya, eğitimin bilim, strateji ve bilim dünyasında etkili bir akademik rol arayışında aracı olmuştur. Modern, esnek çalışma programları bu şeffaf örgüt yapısına kavuşmuştur. Makedonya'da eğitim, hızla yükselen bir değer olarak Avrupa'da ve dünyadaki eğitim ve öğretim için hak ettiği bir yer haline geliyor.
.Manastır Üniversitesi olarak bilinir. Makedonya'da Eğitim Makedon. Makedonya'da okumak isteyen öğrencilerimiz, ilk yıl için Monastır Üniversitesi'nde hazırlık eğitimini alıyor.
KLEMENT OHRIDSKY ÜNİVERSİTESİ FAKÜLTESİ


MANASTIR ÜNİVERSİTESİ

- Tıbbi Hemşire

- Tıbbi Laboratuvar Analisti

- Fizyoterapist

- Fizyoterapi

- Radyoloji Teknisyeni

- Ebelik

FAKÜLTESİ

- AB yasası

- Yerel Kanun

İDARİ, İŞ ve BİLGİ SİSTEMLERİ

- Sağlık Bilişim Sistemleri

- Bilgi Sistemleri Yönetimi

- Yazılım Mühendisliği Uygulaması

TEKNİK FAKÜLTESİ

- Makine Eğitim Programı

- Endüstriyel Yönetim Araştırmaları Programı

- Ulaştırma Mühendisliği

- Grafik Mühendisliği

- Elektrik Enerjisi Sistemleri

- Bilişim ve Bilgisayar Mühendisliği Bölümü

İKTİSADİ VE İKTİSAT FAKÜLTESİ

- Ticari İdari Yönetim

- İşletme ve Bilişim (Bilişim)

- İş İdaresinin Başı

- Pazarlama Yönetimi

- Uluslararası Ekonomi ve İşletme (biznis)

- Finansal Muhasebe, Finansman ve Denetim

TURİZM FAKÜLTESİ VE OTEL

- Turizm

- Sigorta

- Otel ve Restoran Bölümü

- Gümrük ve Restoranlar Bölümü

- Gümrük ve Navlun

- Gastronomi, Beslenme ve Perhis

- Gastronomi


EĞİTİM FAKÜLTESİ (Pedagoji)

- Sınıf öğretimi

- Eğitim Bölümü

- Makedonca - Almanca

- Makedonca - İngilizce

- Makedonca - Fransızca

- Bilgi ve Teknik Departman


ZİRAAT FAKÜLTESİ-BİYOTEKNOLOJİ

- Çiftlik Üretimi

- Hayvancılık Ürünleri

- Biyoteknoloji İşi


GÜVENLİK FAKÜLTESİ

- Güvenlik ve Mali Kontrol

- Kriminoloji Bölümü


TEKNOLOJİ VE TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ

- Gıda Teknolojisi ve Biyoteknoloji

- Beslenme Bölümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder